Hvis du er virksomhedsejer af en virksomhed, som arbejder i flere forskellige afdelinger, så har du sikkert også oplevet udfordringen ved at koordinere og holde styr på alle de forskellige dele. Det er nemlig ikke altid let at holde i tøjlerne, når alt skal gå op i en højere enhed.
Der er heldigvis en løsning, som kan hjælpe dig rigtig godt på vej.
Den kan nemlig gøre det nemmere for dine medarbejdere at arbejde sammen både på tværs af afdelinger og internt. Den kan dog også lette din arbejdsbyrde.
OnePoint gør det nemmere at arbejde sammen
OnePoint står bag flere IT-løsninger, som kan hjælpe din virksomhed.
De kan blandt andet lave en tilpasset version af SharePoint, som kan gøre det muligt for dig og dine medarbejde at arbejde fra hver jeres computer og alligevel arbejde sammen. Så kan I også arbejde på samme dokument fra forskellige computere.
Det bliver også let for jer at dele filer, som I sidder med hver for sig.
Sidder man ikke lige på sin faste plads ved arbejdscomputeren, kan SharePoint også blive en hjælp, hvis du altså vil gøre det muligt at få adgang til filer fra en telefon eller tablet.
Let at bruge
Du skal heller ikke bekymre dig om at skulle sætte dig ind i nye og komplicerede IT-systemer eller programmer. Der er nemlig en god chance for, at du allerede fra start vil have en god forståelse for, hvordan du bruger OnePoints løsninger.
Hvis I allerede bruger Office-pakken fra Microsoft, så kender I også til programmerne. Denne løsning er nemlig baseret på netop det. Det OnePoint gør, er nemlig at optimere disse programmer for jer. Det er altså sådan, I også oplever en bedre koordinering.
Skulle der alligevel være nogen problemer med at bruge OnePoint, så har I som kunder også adgang til IT-support.