Annoncør: Ekstern-telefonpasning
Der er i dag rigtig mange virksomheder, firmaer og forretninger generelt, der bruger alt for lang tid på at tage telefonen hele tiden. Det er selvfølgelig en meget vigtig del af den kundeservice, som der er behov for, og derfor er det også nødvendigt at tage telefonen og yde den hjælp, som personen i den anden ende behøver.
Men det er noget, der tager meget tid fra andre opgaver – og derfor er der to muligheder. Den dyre og den billige.
Du kan gøre brug af en professionel og ekstern form for telefonpasning
Med den dyre løsning kan du ansætte folk til en kundeservice-afdeling. På den måde får du medarbejdere in-house, der kan stå for den kundeservice, som du behøver. Det er dog også ressourcekrævende.
Derfor findes der heldigvis en anden og meget billigere løsning, som du kan gøre brug af. Og her er der tale om professionel, ekstern telefonpasning – og altså en form for ekstern reception. Med en sådan får du nemlig også tid til andre ting i hverdagen, og derfor slipper du for alle de overspringshandlinger, som der er forbundet med det at skulle tage telefonen hele tiden.
Når du gerne vil bruge dine ressourcer i virksomheden bedst muligt
Det betyder også, at din telefon altid vil blive besvaret. Så selvom du er i et møde, i gang med noget vigtigt arbejde, tager en fridag eller andet, så vil der stadig være nogle klar til at yde den service, som dine kunder kræver. Og det betyder, at du bliver bedre til at fastholde dem.
Og det betyder også, at du bliver bedre til at fordele virksomhedens ressourcer rigtigt. Du kan nemlig i stedet gøre de ting, som du er god til og lade andre gøre det, som de er bedst til lige præcis, når det kommer til den eksterne telefonpasning.